De weken gaan voorbij jippie (WEEK 6) - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu De weken gaan voorbij jippie (WEEK 6) - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu

De weken gaan voorbij jippie (WEEK 6)

Door: wilmavanwoudenbergh

Blijf op de hoogte en volg Wilma

17 November 2011 | Bahama's, Nassau

Hallo luitjes hier ben ik weer.

Deze week begon geweldig, want we hadden all crew imigration. We moesten dus allemaal rond 05:00 uur in studio B om weer een stempel te ontvangen op onze I95 die moet je bij hebben als je in de USA aanwal gaat; Miami en St Thomas dus. Maar met zn allen bedoel ik dus ruim 2100 mensen. Gelukkig was ik na een uur klaar en kon ik weer gaan slapen, want dat had ik pas 3,5 uur gedaan.
Ik hoefde pas met de lunch te werken dus wel relaxt. Ik werkte in de koffie station dus niet zo heel erg hard werken.
Maar s avonds had ik mn verrassing van Geert, mn verjaardags cadeau/pakket. Geert heeft een badjas voor me gekocht, een heerlijke warme zodat die me warm kan houden omdat hij niet bij me is. Lief is ie toch he.? Plus een kaart met een onzettend lieve tekst dat ie me mist en van me houd. :)
Maar ik kreeg nog meer , bedankt allemaal!

Deze week had ik de eerste een de tweede zitting best veel gasten waardoor er weinig tijd is om met de gasten te kletsen en daardoor ook weinig connection had. Wel jammer want dat was later ook aan onze rating te zien. Ligt niet alleen aan mij ook aan mn waiter want die moet juist de contacten onderhouden omdat die juist de orders en dergelijke opneemt. Maar wel balen, mn rating was juist zo goed.

Op woensdag ben ik met Jose naar de Bingo geweest, ff een kansje wagen want de hoofdprijs was $3000, - das de moeite toch, maar helaas niet gelukt. Maar zo “ouderwets” uurtje bingo’en is lache. Daarna Black & White party in de bar, altijd gezellig.

De volgende dag waren we in St Maarten, waar de Koningin toen ook was , maar helaas ik werkte lunch en kon niet naar haar toe ;-).
S avonds na het werk met Jose een ijsje gegeten in de massagestoel, hihi was heerlijk had alleen de volgende dag blauwe plekken op mn rug….

Op vrijdag op niet al te lang geslapen want ik heb gechat met Emmy!!!. Was heerlijk haar weer te spreken. Had haar verrast met een cadeau voor dr verjaardag Hihi.
Als er meer zijn die met me willen chatten of bellen laat maar weten. Kunnen we een date plannen.

De weken gaan nu wel echt sneller als in het begin. Maar tel nog wel op want dat is makkelijker dan aftellen. Wel ben ik met Geert aan plannen wanneer we elkaar gaan zien. Maar het werkt hier zo dat het niet zeker is dat ik 15 april terug kom. Het kan zijn dat ik eerder kom of juist later. Heel vreemd maar dat schijnt normaal te zijn. Je krijgt ongeveer 6 ot 8 weken van te voren een contract wanneer je naar huis gaat. Dus ook eerder want wil Queensday niet missen!!!

Lieverds mis jullie allemaal. Dikke kus en knuffel

Greetz Wilma


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahama's, Nassau

Wilma

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 12667

Voorgaande reizen:

24 September 2011 - 15 April 2012

Mijn eerste contract op een cruiseschip

Landen bezocht: