Week 8 Verhuizen!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu Week 8 Verhuizen!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu

Week 8 Verhuizen!!!

Door: wilmavanwoudenbergh

Blijf op de hoogte en volg Wilma

02 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Hai allemaal.
Deze week begon met mn cabine verhuizing, jaja ik kreeg een single cabine, heerlijk privacy.
Begrijp me niet verkeerd ik had een hele leuke kamergenoot, maar je wilt toch wat privacy zeker als ik wil bellen met jullie in NL want dat is 6 uur dus soms wel eens midden in de nacht!
Het is een hele kleine kamer met een bed aan de muur dat je dus opklapt als je het niet nodig hebt. Daaronder staat een bureau met koelkast en ik heb een wasbak en kledingkast in de kamer. Tussen 2 single cabines in zit een douche met wc die je dus deelt en van weerskanten kunt betreden en op slot kunt doen. Klein maar fijn en ik slaap er voornamelijk meer ook niet. Dussss.
Ik was deze week Outteam of wel heel de week werken in de Windjammer ook met diner, was wel relaxt. Lekker veel tijd om met de gasten te kletsen. ;-) ja ik weet het ben ik goed in… hihi

S avonds filmpje gekeken en hij blijft vet; Smoking Aces!!!

Op maandag waren we op de Bahamas , Nassau! Er lagen die dag 4 cruiseschepen op een rij! Wel vet om te zien en dus ook een foto van gemaakt.
Mn eerste x dat ik er daar ook uit ging omdat we nu op tijd klaar waren met werken want het schip vertrekt al weer om 14:30uur. We hadden besloten om te gaan eten en drinken (;-)) bij het Hardrock cafe, jammie altijd lekker eten en heerlijke cocktails!! Bahamamama’s .
S’avonds een drankje gedaan in de bar want Humberto een van mn collegas draaide die avond.

Woensdag in St Thomas hadden we eerst een plensbui en ik dacht meteen daar gaat mn middagje strand. Ik had daar zo’n zin in maar dat was dus snel over. Maar de bui duurde maar 15 min dus zijn we als nog een terrasje wezen pakken want ik had geen zin in een nat strand. En ik wilde ook nog wel een dutje doen want s’avonds hadden we de Solarium party. Super vet. Solarium is voor op het schip en lekker open dus niet zo warm s’nachts.

Donderdag deden we St Maarten aan en dan gaan we frikandelen eten!! En internetten. Skypen met mn schatje! Heel belangrijk, zo heerlijk om hem te zien!!! De bedrijfsleider in dit eetcafe is een NL dus ook leuk om mee te kletsen.
Ik heb die dag ook 2 hele mooie pareo’s gekocht. Dat zijn een soort sjaals die je ook kan dragen als een top, jurk, rok enz. Je vind ze daar in alle kleuren! En is lekker makkelijk als ik naar het strand ga.

Ik was die dag met Jose en we hebben toen toch maar besloten om de volgende x maar eens meer van het eiland te gaan zien, want nu is het zo dat we op elk eiland naar het strand gaan en lunchen en dan naar het schip om nog een dutje te doen en dus niets zien van de eilanden!!! Dus de komende weken gaan we toeristje spelen…. Heb er nu al zin in.

Byeye allemaal mis jullie, dikke kus



  • 02 December 2011 - 09:05

    Jolanda:

    He Wilma,

    Wat leuk om weer iets van je te lezen en nu ook een indruk te hebben van je slaapplekje. Zo te lezen vermaak je je nog steeds prima en is er nog genoeg voor je om te ontdekken. Het moet wel erg fijn zijn dat je nu privacy hebt zodat je ff met Geert kunt bellen als je daar zin in hebt. Hou vol en hou ons op de hoogte

    Groetjes Jolanda (Jo)

  • 02 December 2011 - 12:01

    Emmy:

    nog 134 dagen..... al die foto's met zon en strand is echt een heel raar beeld. ik heb mn zomerkleren in geen tijden aangeraakt ;) JALOERS!!!! maarja Joost en ik gaan vanv gezellig plannen maken voor onze vakantie naar maleisie...

  • 03 December 2011 - 12:19

    Jans En Peer:

    He lieve Willie, mooi je eigen kamer! Een eigen plek op zo'n boot is toch wel erg fijn. En een goed idee om toeristje te gaan spelen. Wij kunnen uit ervaring spreken dat je in een korte tijd toch veel kan zien. Maar soms op het strand liggen is ook erg fijn, zeker als je zo hard moet werken als jij doet. Geniet van je nieuwe plekje, kussen x van Jans' & peer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wilma

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 12670

Voorgaande reizen:

24 September 2011 - 15 April 2012

Mijn eerste contract op een cruiseschip

Landen bezocht: