Week 5 ja ja het gaat steeds sneller... - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu Week 5 ja ja het gaat steeds sneller... - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu

Week 5 ja ja het gaat steeds sneller...

Door: wilmavanwoudenbergh

Blijf op de hoogte en volg Wilma

06 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hello, hello,

Hoe is het allemaal in NL of daarbuiten?
Hier vermaak ik me nog wel.
Ik had deze week de eer om ontbijtdienst te werken op zondag. Lekker vroeg 0615 maar dat is niet zo erg want dan ben je ook optijd klaar en op zondag kunnen we dan lekker van het schip af. Ik ben met Jos naar Ross geweest een enorme winkel met veel merk kleding voor weinig geld. Heb alleen wat simpel dichte relax schoentjes gekocht, want heb alleen slippers en hakken bij!!!!
Daarna snel naar een sportcafe gelopen, echt het hangt vol met schermen waarop ze allerlei sporten op uitzenden, heel gezellig. Ik heb daar geprobeerd op met Geert te skypen maar de verbinding wilde niet echt mee werken dus hebben we maar naar elkaar gekeken en gechat. En dat terwijl ik een enorme tonijnburger met frietjes naar binnen werkte…. Hihi.
Ook hebben we nog wat gewone boodschapjes gedaan, stiekem had ik wel zin in chocolade, want ik snoep bijna niets meer en ben dan ook al wat kilootjes kwijt. Van het harde werken en schouwen en het weinige snoepen!

Deze week was erg leuk in de dinningroom omdat we een grote groep met bakkers hadden zitten uit Nederland en Belgie . Dus hadden wij de eer om ze bedienen in verband met de taal, vinden wij niet erg hihi en zij ook niet. Toch altijd wel lachen als ze proberen engels te praten wat ze niet gewent zijn….

Dinsdagavond was hadden we een Haloweenparty in studio B. Studio B is de ijsbaan waar ze een vloer overheen leggen. Ik had helaas niet mn carnavals kleren bij dus ben ik maar dresst up gegaan. Mooi jurkje aan met hakken en dansen maar. Was erg gezellig en na afloop zijn we nog ff doorgegaan in de britto bar, dat is buitenbar op deck 6. Draaien ze goeie muziek en is gewoon erg gezellig.

De week was ook een erg goede week voor mn rating want ik kreeg 20 excellent en 1 good. Het heeft te maken met een puntentelling en aan de hand van die telling kan je aantal gasten (station) groter worden en kan meer geld opleveren. De gasten kunnen aan het eind van de week een beoordeling in vullen en het motto van de Royal Caribbean is goed is niet goed genoeg alleen maar excellent. Dus alleen met excellent gaan we punten omhoog en met goed 5 naar beneden… Maar wat de gasten invullen kunnen we wel een beetje beïnvloeden maar nog weet je het nooit 100% je kunt soms hard werken en weinig geld ontvangen en een slechte rating. Maar wat ik al eerder zei alles hangt af van je waiter en je gasten.

Verder zo af en toe met Geert gebeld, is altijd zo heerlijk om zn stem te horen. Ff lekker kletsen over vanalles.

Mis jullie allemaal. Maar verder is het een easy life hier want het enige waar ik me druk om moet maken is dat moet werken en daarbuiten is er niets. Geen rekeningen, boodschappen, koken enz…. maar moet zeggen ik prefereer toch wel mn “oude”leventje…. ;-)

Dikke kus



  • 10 November 2011 - 23:32

    Wimmie..:

    hey sweet sister..

    mooi dat jet het naar je zin hebt, jammer dat we je missen moeten..

    Nog bedankt voor het fijne telefoongesprek afgelopen week, doen we vaker.. :)

    Knuff van je lieve broer.

  • 11 November 2011 - 07:01

    Wilma Van Woudenbergh:

    Hey broertje, ik vond het ook erg leuk en gezellig je gesproken te hebben. Doen we zeker vaker! Dus tot snel, installeer skype maar....Mis jou en de rest wie had dat gedacht... ;-)
    Hele dikke kus je lieve zusje....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Wilma

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 12675

Voorgaande reizen:

24 September 2011 - 15 April 2012

Mijn eerste contract op een cruiseschip

Landen bezocht: