Week 7, Broertje jarig!!! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu Week 7, Broertje jarig!!! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu

Week 7, Broertje jarig!!!

Door: wilmavanwoudenbergh

Blijf op de hoogte en volg Wilma

26 November 2011 | Mexico, Mexico-stad

Hai hier ben ik weer.
Ik werkte ontbijt dus ben er lekker tussen uit geweest naar Duffy’s om te internetten en te lunchen.
En deze week begon dat mn broertje jarig was. Alweer 27! Dus voor mn eerste zitting ff snel gebeld. Hadden een paar dagen ervoor nog uitgebreid gebeld.
De volgende dag waren we in Haiti, Labadee! Heerlijk met Jose naar het strand geweest en gerelaxt. Helaas dreven er in het water veel planten rond, dus echt lekker zwemmen was het niet. Maar om lekker in op het strand te liggen en een boekje te lezen dat deed me goed. Foto volgt….
Di waren we in Jamaica, Falmouth en daar hebben ik en Jos beiden een kokosnoot gedronken (foto) hij was alleen niet koud en daarom vond ik het niet zo lekker dus Jos heeft ze allebei maar opgedronken.
Verder hebben we ons lekker lopen maken met het kijken naar mooie horloges en sieraden. Hihi helaas is alles veel te duur daar. Maar ja we zijn nu een maal ook Nederlanders kijken niet kopen…. Hihi
S’avonds een Back To School Party in Britto Bar. Heerlijk die oudere muziek..
Vrijdags waren we weer in Mexico, Cozumel. Ofwel internetbar de No Name Bar. Daar was een poolparty maar het weer was niet echt top helaas.
Maar wel hebben we daar een Nederlander ontmoet van een ander schip de Norwegen. Er liggen nu steeds meer schepen in de havens dus dat is wel heel gezellig. En de No Name Bar is ook echt een crew bar, overal hangen cruiseline jasjes en naam badges. Wel leuk om te horen hoe het op een ander schip aan toe gaat.

Mn gasten van deze week waren heel easy, gelukkig. Het waren leuke gasten om mee te kletsen. En ik had een super waiter, Julio. heel rustig en duidelijk.
Helaas was mn rating wat minder, ik had 7 excellent en 5 good. Dus ik ben in een paar weken tijd van een van de hoogste ratings naar een van de laagste gegaan….. en ik kan er meestal niets aan doen. Europeanen zijn niet gewent om excellent te geven want er is altijd plaats voor verbetering terwijl Amerikanen dat dus altijd zeggen…

Bye Bye kiss kiss

  • 27 November 2011 - 17:00

    Jose:

    Wat klinkt het toch allemaal super wat je verteld.
    Begrijp ook dat je je uitstekend vermaakt met mijn naamgenoot heb ik ook het gevoel dat ik er een beetje bij ben.geniet maar van al je ervaringen het is april voordat je het weet.
    Dikke kus

  • 02 December 2011 - 06:38

    Wilma Van Woudenbergh:

    Hey José, hoe ist? Ja het is ook wel super maar toch wel heel anders dan in NL! je kunt niet zo maar doen wat wilt, want je zit op een schip en het is echt hard werken begin wel een beetje vermoeid te raken. maar de eilanden zijn super mooi en de collegas wel gezellig. maar ja alles heeft zn voor en tegens dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Wilma

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 12675

Voorgaande reizen:

24 September 2011 - 15 April 2012

Mijn eerste contract op een cruiseschip

Landen bezocht: