Week 3..... - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu Week 3..... - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu

Week 3.....

Door: wilmavanwoudenbergh

Blijf op de hoogte en volg Wilma

06 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hey hallo allemaal.
Dit is week 3 ik kwam er net achter dat ik die niet geplaatst heb of is mis gegaan, dus bij deze!!!!
Ik wil jullie eerst allemaal bedanken voor de felicitaties. Doet met goed. Want het is toch echt raar dat ik mn vejaardag vier met metname “vreemden”en niet met mn lieve vrienden en familie.
Maar week 3 is ook al weer voorbij, nu gaat het gelukkig allemaal wat sneller, omdat ik ook nu minder uren maak dan de weken hiervoor met al die traingen.

Ik sta deze week in het Solarium en dat is op deck 5 aan de voorkant, dus ik kan mooi zien waar we allemaal heen varen. Tevens is het Solarium een healty restaurant voor ontbijt en lunch, want s avonds is het de Samba grill, een Braziliaans restaurant.
Het is hier een stuk relaxter als in de windjammer omdat het buffet ook een stuk kleiner is. Maar daar komen de mensen ook voor, want het is minder druk en er hangt een lounge sfeer. Ook komen

Dinsdag waren we in Haiti en toen zijn we lekker naar het strand geweest. Een special crew beach, waar we met een bootje naar toe werden gebracht en blij waren dat we er kwamen want dat bootje was letterlijk een hoop planken tot een bootje gevormt! Heel armoedig zeg maar. Maar het strand was geweldig je zag het schip niet en het was er erg rustig. Lekker garnalen gegeten en een frisse duik genomen. Mooi helder schoon water, met allemaal crabbetjes.

Mn week in het restaurant was erg goed. Ik had nu een betere waiter dan mn eerste week, dus ook weer meer geleerd. We hadden 2 gezinnen, een uit NewYork en een uit Noorwegen. 2 seating hadden we een Beyonce look a like, serieus ze leek sprekend, en 2 stellen uit de USA die waren super gezellig. Hebben op vrijdag gezongen voor mn verjaardag (alvast) en hadden een taartje voor me geregeld!! Gaaf he!
Mn raiting was ook goed deze week want kreeg 4 excellent, das is erg belangrijk namelijk. Excellent is 2 punten erbij, good is min 5, fair is min 10 en poor is min 20 punten. Je begint op 300 en kunt zo elke week punten opbouwen. En de mensen min met de beste raiting krijgen ook de betere tafels of komen in MY TIME restaurant op deck 5 waar het geld is.

Dat is ook wel leuk om te vertellen. Op donderdag om de week is het payday, ofwel iedereen gaat in de rij staan om zn geld op te halen. Want we werken met commissie, dus als je wat verkoopt dat krijg je daar een percentage van. Dus wil je meer verdienen dan moet je er ook naar werken. Plus hopen dat je gasten prepaid zijn dat krijg je ook sowieso je geld.

Op vrijdag ben ik met Jose naar de NO NAME bar, Cozumel Mexico, geweest waar Judith ook al was. Hadden we afgesproken omdat dat de laatste dag was die ik met Judith kon doorbrengen voor dat ze naar Europa zou vertrekken. Lekker geluncht en gekletst.

Op Zaterdag heb ik smiddags geskypt met mn zussen en kinderen. Dat was geweldig, maar ook emotioneel omdat ik ze mis. De kinderen vonden het helemaal leuk. Sophie stond constant in
Beeld, hihi

En zo is week 3 al weer voorbij, nog 6 mnd te gaan.

Greetz Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Wilma

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 12680

Voorgaande reizen:

24 September 2011 - 15 April 2012

Mijn eerste contract op een cruiseschip

Landen bezocht: