Hallo allemaal, mn avontuur gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu Hallo allemaal, mn avontuur gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Woudenbergh - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal, mn avontuur gaat bijna beginnen

Door: wilmavanwoudenbergh

Blijf op de hoogte en volg Wilma

15 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Het aftellen is definitief begonnen! Ik moet alleen nog zaterdag werken met een verplichte afscheidsparty van mn bazen.(zo vervelend ;-))

Het is nu nog 9 nachten slapen tot dat ik vlieg naar Miami en mn avontuur gaat beginnen. Werken op het allergrootste cruiseschip van de wereld:Allure of the Seas. Niet mis he?!

Dit avontuur is in mn bloed gekroppen door Geert die deze droom al 10 jaar heeft. Helaas is de droom van Geert nog steeds een droom en gaat ie voor mij wel uitkomen.
Geert heeft helaas zijn visum niet gekregen en moet een half jaartje wachten en zonder mij. :-) Het is echt balen want het heeft zo wel een hele andere wending gekregen. Maar alles komt goed en dan gaan we samen cruisen volgend jaar.

Maar voordat ik ga, word het een weekje afscheid nemen van mn lieve familie en vrienden.

xxx
WIlma

  • 22 September 2011 - 07:34

    Petra:

    Hey,
    nou ik heb je gevonden hoor op waarbenjij.nu!
    Het was erg gezellig gisteren.. nog bedankt voor het lekkere eten.
    Ik wens je heel veel succes en plezier. Ik vind het super stoer en knap wat je gaat doen en zal je missen.
    Goeie reis en tot over 7 maanden,
    liefs P-tje

  • 23 September 2011 - 05:23

    Wilma:

    Hoi Wilma,

    Fijne reis en veel succes met je werk en alles wat je gaat zien.
    Ben nu al benieuwd naar al je verslagen!!

    Groetjes Wilma R

  • 25 September 2011 - 07:12

    Wilma Waar Ben Je?:

    Ha wilmaaatje ik denk dat je vandaag dan echt bij het schip bent. Ben heel benieuwd hoe de reis is gelopen en wat je eerste indrukken zijn. Veel plezier nu je dan echt de boot op gaat.

  • 25 September 2011 - 19:44

    Bertine:

    Hoi Wilma,

    Wij zijn erg benieuwd hoe je reis is verlopen en hoe je eerste werkdag is geweest!!
    Liefs Bertine

  • 26 September 2011 - 09:16

    Jose:

    Hee wijfie hoe gaat het daar beetje hard werken of valt het mee? Hoop dat je het wel naar je zin hebt in ieder geval. Dikke kus

  • 29 September 2011 - 20:27

    Emmy:

    Wilma vertel vertel.......hoe is het daar?

  • 03 Oktober 2011 - 20:51

    Martin En Bertine:

    Hoi,
    erg leuk om je verhaal te lezen en zo een kleine indruk te krijgen wat je doet op zo'n bootje! Een dikke knuffel van Mathijs en Sophie en van ons natuurlijk!!
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wilma

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 12679

Voorgaande reizen:

24 September 2011 - 15 April 2012

Mijn eerste contract op een cruiseschip

Landen bezocht: